9/15/2013

The Ocean Is Where I Belong


Ostatnie już zdjęcia z kanaryjskiej wyspy.
Tak bardzo brakuje mi siedzenia na plaży całymi dniami i nocami. Nic mnie tak nie uspokaja jak szum fal i gdaczące mewy :) +brak ludzi. 
W tej chwili jestem jeszcze u naszych niemieckich sąsiadów, we wtorek wracam do Lublina. Kolejny rok, przez trzy miesiące nie było mnie w Polsce. Cóż, takie uroki bycia Eurosierotą... W każdym razie nabyłam niewyobrażalne dla mojej szafy sterty ubrań na nadchodzące sezony. Po powrocie zamierzam zrobić porządki, może jakieś aukcje na allegro, może otworzę małego ciuszka. Tak, to świetna opcja. Bardzo mi też tęskno za takowym polskim rajem dla ludzi, którzy darzą ubrania z drugiej ręki niepodważalną sympatią. Za dwa tygodnie czeka mnie też przeprowadzka do Krakowa, w którym jak się okazuje nigdy nie byłam. Cóż za sprzeczność losu :) 
Korzystajmy jeszcze z wakacji, zostało aż 15 dni!!!


shorts: SECOND HAND (Lee)  |  top: NEW LOOK  |   CONVERSE


                    


E.

5 komentarzy:

  1. Love you in the chucks!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne masz te rzeczy <3 super !

    OdpowiedzUsuń
  3. hej mozesz powiedziec jaki masz rozmiar tej zimowej kurtki khaki?? Szukam juz jej strasznie dlugo a teraz nie wiem jaki rozmiar bedzie ok, a jestem mniej wiecej tej samej budowy co Ty :):):) Proszęęęę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może znajdziesz gdzieś na wyprzedażach :) Ja ją kupiłam w zeszłym roku, a rozmiar S :*

      Usuń
  4. Nice post! Love the bag :) I follow you via GFC, Bloglovin' and FB, follow me back? x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/pages/Fashion-section-by-Lory/203378333155468

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your replies :)
xx